niedziela, 14 lutego 2010

Pieczarki faszerowane

Nie robiłam nigdy wcześniej, ale jak zobaczyłam ostatnio w warzywniaku te gigantyczne pieczary to stwierdziłam, że grzechem byłoby nie spróbować. I o to proszę - te akurat są takie zwykłe, kolejne zaś były bardziej wyszukane.

Składniki:
5 dużych pieczarek
1 jajko
2 łyżki bułki tartej
pół pęczka szczypioru
cebula
ser żółty
sól
pieprz
olej

Pieczarki umyć, ostrożnie wydrążyć z nich środki i posiekać w kostkę (to co ze środka). Posiekaną w kostkę cebulę zeszklić na oleju, dodać posiekane pieczarki i smażyć, aż wyparuje woda. Zdjąć z ognia. Dodać jajko, bułkę tartą, szczypior, doprawić solą i pieprzem, dokładnie wymieszać. Gotowym farszem napełnić kapelusze. Posypać starym serem.
Zapiekać około 15 - 20 minut w piekarniku w temperaturze 200 stopni. (Ja zapiekałam 15 minut na funkcji termoobieg, i 5 minut na grillu).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
free counters