wtorek, 9 marca 2010

Sałatka z tuńczyka z kuskusem


Super szybka, super smaczna, super uniwersalna.

Składniki:
pół szklanki kaszy kuskus
puszka tuńczyka w oleju
5 jajek ugotowanych na twardo
puszka kukurydzy
2 ogórki kiszone
cebula czerwona
pół pęczka szczypiorku
1 ząbek czosnku
1-2 łyżki majonezu
sól, pieprz



Kaszę kuskus zalać wrzątkiem, tak,m aby ją tylko przykryć. Przykryć talerzykiem i odstawić do napęcznienia. Jajka na twardo , ogórka i cebulę pokroić w kostkę, szczypior posiekać, czosnek przepuścić przez praskę.
Kiedy kuskus napęcznieje (po około 5 minutach) dodać wszystkie składniki, wymieszać, doprawić majonezem, solą i pieprzem.
Tą sałatkę najlepiej zjeść od razu na świeżo. Jak trochę poleży to jest nieco gorsza.

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam nic z kuskusem, ale chętnie spróbuję bo tuńczyka i kukurydzę bardzo lubię :)

    Pozdrawiam i zapraszam do głosowania - szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zarówno kuskus jak i tuńczyka
    ale i ja nie znałam wcześniej takiego połączenia..

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka wygląda zachęcająco - przygotuję ją na pewno - ja ostatnio przygotowałam też sałatkę z kus kusem, a ta będzie moją drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda ta sałatka...takiej jeszcze nie jadłam wiec na pewno wypróbuję...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to znów ja...;):)
    zrobiłam sałatkę i bardzo mi smakuje....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
free counters